9 Mayıs 2016 Pazartesi

DEVAM'IN DEVAMI

Arkadaşlar önceki yazımda size THY'nin yaptığı yanlışı ve yanlışını hala telafi etmediğini yazdım.

Peki bunu neden yaptım. Arkadaşlar ben el kremi alırken bile blogdaşlarımın hangi ürünleri kullandığını ve tavsiye ettiğini araştırırım. Hatta canım sıkılıp film izlemek istediğimde ve hatta kitapsız kaldığımda hangi kitabı alayım diye de mutlaka blogger arkadaşlarımın sayfalarını ziyaret ederim. Sanırım bir çoğumuz böyleyiz. Aslında bloggerlar olarak çok büyük bir gücüz. Çok az bir kesim dışında ben bütün blog yazan arkadaşlarımın samimi duygularla bir ürünü incelediğine ve yorumladığına eminim. Ben de eğer yeni denediğim bir şey varsa inanın ben de gerçek düşüncelerimi yazıyorum.

Şimdi bloggerlar olarak artık daha duyarlı olmaya davet ediyorum sizi. Yani herhangi birimizin beğendiği bir marka veya ürün veya firma varsa onu kullanalım. Beğenmediği veya herhangi bir yanlışını gördüğü firmayı da kullanmayıp boykot edelim. Gücümüzü ürünlerin veya firmaların daha iyi olması için kullanalım. Ne dersiniz?

1 yorum:

  1. Haklısınız söylemlerinizde buna ne kadar kim uyar orası bir muamma Popiler olma ve bunu herkes için söylemiyorum bazıları bedava ürün için binbir takla atan insanlar bu duyarlılığı gösterirler mi ?? Bilemedim. Ürün kullanıyorsam iki ay kullanıyorum ve gerçekten faydalı ise başkalarına kullandırtma yapmadan ondan sonra içime sinirse yazıyorum kozmetik blog yazarı olmama rağmen yinede düşünüyorum Sevgiler...

    YanıtlaSil