2 Mayıs 2017 Salı

SECRETO DE SUS OJOS - GÖZLERDEKİ SIR

Arkadaşlar çok uzun ara verdim biliyorum. Buraya yazamadığım süre içinde çok faydalı işler yaptığım kanaatindeyim. Öncelikle Araplara özel Türkçe Öğretim kitabı hazırlamaya başladım. Buna sonraki yazılarımda değineceğim.

Yine burada olmadığım zamanlarda çok okudum ve çok izledim. Benim için verimli bir dönem oldu diyebilirim. O kadar güzel filmler keşfettim o kadar güzel kitaplar okudum ki vakit buldukça onları tek tek sizinle paylaşacağım.

İlgili resim

Ama bugünkü yazımda izlediğim o mükemmel filmlerden birinden bahsedeceğim. İsmi Gözlerdeki Sır diye Türkçe'ye çevrilmiş Secreto De Sus Ojos. Bir Arjantin - İspanyol yapımı film. İnanılmaz oyunculukla mest eden abartısız oyuncular. Konu aslında basit tecavüz - öldürme olayı. Ama detaylar harika. Filmde her şey incelikle işlenmiş. Sonu ise çok çarpıcı.

Dram- aşk -polisiye-gerilim severler için ideal bir film.

Korkudan aşka geçmek için bir adıma ihtiyacın olduğunu göreceksiniz bu filmde. Tutkunun insanı ne hallere soktuğuna şahit olacaksınız. Filmde sadece konuşmaları değil de gözleri de takip edeceksiniz ki daha iyi anlayabilesiniz.

Ve filmin sonundaki

"Lütfen söyle ona, benimle bir kez konuşsun." cümlesiyle çarpılacaksınız.

Israrla tavsiye ediyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder